Fira Playmobil Castell d’Aro
Els dies 1, 2 i 3 de novembre vam estar a la 1ª Fira Playmobil de Castell d’Aro.
Al nostra stand vam fer un taller de Stop Motion per nens, i vam convertir als clicks en corsaris i en el senyor Franskentein, amb els escenaris de Hallowen i de Pirates.
A la fira els nens també van trobar Expo de diorames infantils , la Fira de col.leccionisme de Playmobil, un Pinta cares i dibuixos també per pintar, clicks gegants i per acabar el Concurs ” Troba El Click Perdut”.
Estem molt satisfets de haver pogut participar en aquesta edició, que van visitar més de 4.000 persones i que els beneficis van ser per l‘Associació Viuautisme. I volem aprofitar per donar les gràcies a tots els companys que ens van fer la fira tan agradable .
Us deixem amb un vídeo de Stop Motion de Frankenstein molt cuqui, que van fer els kids que van participar a la Fira Playmobil de Castell d’Aro.
Etiqueta:stop motion