Campus Techkids’18 [setmana dels dibuixos animats]
[vc_row][vc_column][vc_column_text]La IV setmana del campus Techkids 2018, del 16 al 20 de Juliol, ha estat dedicada als dibuixos animats i el món de l’animació en general.
Les activitats d’aquesta setmana han estat plantejades de tal manera que cada participant ha donat vida a un personatge (que prèviament ens hem encarregat de definir entre tots i totes les participants). A poc a poc, tothom s’ha encarregat d’anar polint detalls com ara el disseny dels fons, l’animació i interacció dels personatges. I fins hi tot ens hem encarregat de fer un equip de doblatge per tal de posar veu i emoció a les històries que els participants han creat.
A les nenes i nenes que han pogut participar en aquesta setmana, els ha agradat molt poder descobrir com es fan els dibuixos que tant els agrada mirar per la televisió. I encara els ha agradat més poder participar en petit equip que al llarg d’una setmana ha treballat de manera lúdica per crear el seu propi capítol d’una sèrie de dibuixos animats.
Us deixem amb el video resum de la setmana per fer-vos una idea de tota la feina que hi ha per fer unes animacions com aquestes. Esperem que us agradi!
[/vc_column_text][vc_video link=”https://youtu.be/AwggfX1bef8″ align=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_video link=”https://youtu.be/E8w2Tjst1vk”][/vc_column][/vc_row]